Thursday, September 6, 2012

Duet Padu Pada Minggu Pertama Raya 2012


Ini lah hasil nya jika kami ahli-ahli Belia Sri Garden berkumpul. Ya, kami bermain musik bersama. Kadang-kadang main lagu berat, kadang-kadang main lagu ringan macam video kat atas. Bukan nak kata kami terror main musik macam adik Najwa Latif, tapi sekurang-kurangnya kami ada aktiviti bagus selain merempit dan mengganggu gadis di bustop. 

Kadang-kadang kami berkumpul di rumah ketua kampung membincang hal ekonomi Sri Garden yang makin lama makin kurang cantik kenaikan graf dia. Malam-malam kami lepak di kedai makan, Tam Corner. Agak-agak dengar tokey kedai basuh kuali yang secara tetiba je kuat bunyiknya, kami pun balik untuk tidur. Petang-petang kami main badminton. Kod dia boleh tahan jahanam.

Ok dah melalut. Lagu ini kami tuju khas kan kepada semua yang mengenali kami, dan kepada orang-orang yang kami rindui. Lagu yang di beri tajuk 'you belong to me' nukilan The Dupress dan pernah di nyanyikan oleh Jason Wade untuk filem Shrek. Bagus lirik dia. Sangat puitis tak semacam lagu Ainan Tasneem yang jelas liriknya mendatar dan tak berbunga. Sama macamnya kita menulis karangan "aku sebatang pen" waktu darjah-darjah dulu. Sekarang dah trend. Perempuan+berhijab+pandai main gitar+muka ada sikit+suara halus+Youtube=Artis recording berlirikan sampah. 

Ok melalut lagi. Mintak maaf. Persembahan kami ni kurang mantap. Kalau masuk caklempong mungkin sedap kot.   

6 comments:

faqhrule said...

muka minta panarajang

Unknown said...

power!

Anonymous said...

It's the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I've read this
post and if I could I want to suggest you few interеѕting
things or tips. Maybe you cаn write next artіcleѕ referring tο this article.
I wish to read evеn more things about it!

Τake a look аt my weblog - weight loss solutions

Anonymous said...

Oh my goodnеsѕ! Incredіble агticle dudе!

Thank you so much, Howeѵer I am going thгough trоubles ωith your RSS.
I don't understand why I am unable to join it. Is there anybody else having the same RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

Also visit my web page - hcg diet reviews

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT