Wednesday, August 1, 2012

Sembang Kencang 6 - Ustazah Facebook


Saya bukan bermaksud ingin menjadi tuhan. Saya pun tak la perfect mana sampai terbuka mulut nak kata itu ini, saya kentut pun busuk, mata tak sepet, tak tinggi, sendawa unta, Bahau. Tapi alangkah eloknya kalau kita cermin diri dulu sebelum kita nak mendoakan orang lain. Dulu saya ada buku Doa kecik yang boleh masuk kat poket baju. Pas tu hilang tercampak kat mana saya pun tak tau.

5 comments:

Anonymous said...

stazah FB = http://www.facebook.com/lara.syafiatulmia

FataMorgana said...

pais dia terasa ke? kalau tak salah apahal dia nak terasa kan? hmm moga Allah sedarkan dia cepat sikit..

Anonymous said...

siapakah gerangan ustazah facebook ni yer... ak tercari2... well, sedikit pedas. tp kalo xpedas, org xhengat... so, kite2 ni pon sesame sedar la yer... *aman*

-k'mas

Pais Mais said...

siapa pijak tahi, dia yang tahu busuk nya camna.. kah3

Anonymous said...

mintak izin post kat fb aku bleh?