Tuesday, March 16, 2010

Saya bizi macam tuutttuuuttt

Hampir di hantar ke pusat pemulihan akhlak akibat melakukan perkara kurang sopan di khalyak ramai.

Kerja tak pernah nak putus-putus datang. Sampaikan nak menulis pun tak de masa. Ni pun curi-curi masa rehat. Kalau hidup gini sampai dah kerja boleh tak kahwin aku gamaknya. Nak makan tengah hari pun kene ushar jam berkali-kali. Telan nasi ikut dan.

Ahh.. aku cool punya orang. Sebizi bizi aku pun, time kene main futsal, aku main futsal. Time ngejas awek, aku ngejas awek. Time tengok movie, aku duk terpacak depan pc layan penuh kekusyukkan. Time facebook kita facebook.

Petang-petang habis kelas, aku layan cendol kat tepi simpang. Bertambah sedap plak cendol brader tu. Dia letak dadah ke apa. Nasib baik tak pening-pening lepas melantak.

Itu masa aku nya rehat dah tamat. Mari kita sambung buat kerja untuk negara.


16 comments:

**suzenisme** said...

yeah! akhir nya! ade gak update.!

kerie said...

depan umah ke?????

senorita nadya said...

aksi yang unik. haha.

sharamli said...

aksi xsen0n0h

Pais Chaos said...

**suzenisme**
saje je ni.haha

kerie
rumah nak kene saman, sbb semak sgt..haha

senorita nadya
unik dan mantap!

sharamli
tak lucah kan?

dila john said...

patut la aku rasa kehilangan.
chehwah!

Pais Chaos said...

dila john
haha.. terasa kan!!

Paan said...

Balik kampung minggu ni bai. Teghajang kang.

Pais Chaos said...

Paan
tgk timing dlu la..

Primadona69 said...

ya rabbi...
idup ko mcm bidan kat kampung sibuknye..
hahhahaha

FaMouS said...

rindu tunggu pakcik ni nk update

.ella ainnadjla. said...

cendol...
sedapnyaaaa...

kc nur qasedah said...

teruk da kau nie paiss

Pais Chaos said...

Primadona69
haah,,hampir jadi bidan ari ut,, haha

FaMouS
haha.. masih ada..jgn riso ..haha

.ella ainnadjla.
jom mkn cendoll..uhh!!

kc nur qasedah
ok la nii..blom kritikal lagi!!

hans said...

ko pergi mana lama sangat menghilang

Pais Chaos said...

hans
gi bertapa, cari ilmu lebih! haaha