Monday, November 8, 2010

PROMOSI SOS




Sos Cili Serting Ilir adalah salah satu produk original dari Kampung Serting Ilir, Bahau, Negeri Sembilan. Anda boleh membeli nya secara borong banyak-banyak atau secara solo. Kepada yang berkenan akan sos ini, boleh lah membeli nya secara langsung di kilang pemprosesan atau kedai-kedai berhampiran Bahau. Paling dasyat guna Gugel pun boleh. Khidmat pesanan ringkas punya stail pihak promosi belum membeli Sim Card yang sesuai lagi. Sebarang tawar-menawar akan di tampar. Sape-sape nak guna kiriman Pos, jangan lupa bayar kos penghantaraan, kalau tak pihak kilang pos pakai kotak tin susu je.

Iklan Sos (seperti di dalam gambarajah) adalah hasil titik peluh seorang Pais untuk assignment GED557.

15 comments:

sharamli said...

c0mel..
macam sayang nak makan..
macam nak simpan sampai expired..

kah3..

Pais Chaos said...

simpan la, asalkn hati senang, ye tak.

kc qasedah said...

bila nak publish?

Pais Chaos said...

bende ni da publish la.. umah aku ade 3 botol blom brusik!!

mirachantek said...

weh aku tak makan pedas

Pais Chaos said...

ahh.. x satu malaysia la x mkn pedas..

.:miz_echa.: said...

serting ilir pon ade sos..
mantop!!!!!!!!
huhuhu..

Pais Chaos said...

oi oi.. serting ilir sekali pndang mcm las vegas tau tak!!! huh!

FaMouS said...

creative2!

Paan Ovrtd said...

Jahik kasuit.

Pais Chaos said...

famous
18 hari 25 mlm nak siapkn ad ni. berdarah lutuik!! haha

paan
ekau gilo ko po. den nak balik ni ha. nak mkn kendughi!!

.:miz_echa.: said...

las vegas kat n9..huhuhu
ekau ni oghang serting ilir ke???

FaMouS said...

oo jadi burung hantu je la ek ;D

Pais Chaos said...

.:miz_echa.:
yo la.. den oghang seghoting ilir la.. slalu lepak kodai atam.. hhaha

FaMouS
hmpir batman jadinya. haha

cityiklan said...

http://cityiklan.blogspot.com
http://iklancoffee.blogspot.com
http://andaforex.blogspot.com
http://singgahiklan.blogspot.com
http://iklandimalaysia.blogspot.com
http://incomeiklan.blogspot.com
http://www.liteforex.com