Friday, September 4, 2009

Konfius Ku Di Buat Mu !!

Tengah syok tengok perlawanan di antara ManSHITster United ngan ARSEnal, datang plak adik aku darjah 6 menyibuk tanya soklan..

" Angah, tanya skit, " kata adik aku dengan yakin.

" Menda pe? " aku jawab ngan se'Kerek mungkin.

" Kenapa Ngah kan, orang ramai guna perkataan TAIK HIDUNG.. Najis hidung ngan berak hidung tak bleh guna ke?"

" Hmm.."

Soalan sukar, agak saintifik, memang teknikal, cukop seni...

Konfius ku di buat mu!!

Ahhh.. layan katun la.. bola tak best!!

22 comments:

ZARA 札拉 said...

najis hidung?

nanti kena buang kat jamban pula dik~

Pais Chaos said...

taik pun kene buang kat jamban gak..haha

dila john said...

adek kaw sakit perut mase nih.
aku yakin!

zubair.. said...

tol gak ckp dila john..adik ko skit pewot kot..die nk soh ko tmankn die g jmban..wakakakakaka..ko nie..x phm2 lg..

sharamli said...

dek..dah dajah 6 p0n tny s0klan bdk 6 ta0n lagik?

upsr dah nk dkt..p bc buku lgik bgus

farah said...

err, susah kalo budak dah terlampau bijak.

haih.

aku said...

taik martabat lebih tinggi dari najis kot hehehe
sbb tu duduknya kat mata, hidung, telinga..

Lionel Azry said...

adik lu bakal menjadi engineer macam gua..

qishie said...

lempang je adik ko tu

cookie devine said...

Nak lempang laju2 kang bdak tecit tapi tuh soalan yg bijak tuh.

Feeqa Ruslan © said...

Ha'a talau lempang butak tecit nanti tertincit, tape nak toyong cuci.

Heidi Shafiq said...

sebab taik rase bersih skit kot.. :P

Paan said...

Jom suap taik pada Zuhair.

Pais Chaos said...

dila john
ah..sakit perut gi berak la!! haha

zubair..
aku da kasi advise kat dia sebelom berak baca doa!!

sharamli
terlebih baca buku la tu!!

farah
bese la buadak zaman sekarang.. ahaha

aku
aku rasa camtu gak.. bagus la ko nye jawapan.!!

Lionel Azry
gua nak didk adik gua layan black metal!!

qishie
kesian la dia..selasa ni da nak upsr.kang biul plak otak dia..

cookie devine
soklan x de dalam buku sejarah kan.. problem kementerian..

Feeqa Ruslan ©
da besa..cuci la sendiri.. x kan abg kene cuci plak..ishk!!

Heidi Shafiq
bersih ke.. patut la de orang suka makan taik idung..haha

mirachantek said...

haha ini soalan SPn nih

miss norafizan said...

m'cabar soklan adikmu itu..:p *pingsan*

yoro okino said...

uishh adik ko..hebatt gak
klu mcm tu kena tukar laa gak..
taik mata jadi najis mata
huhuhuh

Pais Chaos said...

mirachantek
tau tak pe!! pening pening..

miss norafizan
rilex2.. jgn pingsan!!

yoro okino
bleh.. di harus kan!!

Amer Ikmal said...

ang konfius apa....

syahbandar87 said...

soalan si genius kdng2 x mampu kte nk jwb lg.hehe

Pais Chaos said...

syahbandar87
terimalah kenyataan kita masih belum cukop ilmu lagii...hahaha

Primadona69 said...

layan gak blog anda ni..
kata2 yg ringkas..padat..mudah dipahami...
terusan berkarya..
hahahahha