Monday, November 9, 2009

Hantu Mantu 2

Malam sudah tua. Hati nya tergerak untuk tidur. Selesai juga filem Pocong 2 di tonton Syam. Dia mengkritik filem itu kurang seram. Dewasa ini filem hantu kurang menyengat tidak seperti dahulu, tambah nya lagi. Dengan siapa dia bebel pun dia tak tahu. Kawan-kawan nya yang lain sudah k.o awal.

Dia ke katil dan dengan senang me'landing badan nya lembut. Dia memeluk bantal panjang kaler putih kesukaannya. Sham tidak nyenyak tidur tanpa bantal panjang nya itu. Biar la bantal panjang itu di ganti dengan Megan Fox sekali pun, masih tidak boleh menandingi bantal panjang itu yang diberi nya nama Shiro. Syam agak jambu.

Lebih kurang pukul 3 pagi, dia terbangun kerana rasa ingin terkencing. Dengan sepantas kilat dia ke tandas. Lawatan nya ke tandas agak lain macam. Syam buat dono. Sham terasa ada orang lain meng'follow nya dari belakang. Dia menoleh tiada apa-apa. Dia Memerhati lagi. Lagaknya seperti orang berani tetapi hakikatnya dia hati kucing.

"Ehh.. itu bantal aku tu" katanya seorang diri yang mula ingat dimana dia menjemur bantal nya itu siang tadi. Dia dah mula resah. Baru tadi dia memeluk bantal nya didalam bilik. Sape punya bantal dia peluk tadi. Fikir nya banyak kali. Setahu nya, hanya dia seorang yang memiliki bantal serupa itu.

Dengan cepat dia membuka pintu. AHHH.. terkejut yang amat Syam. Dia melihat bantal panjang nya itu berdiri tegak sambil melompat lompat keliling katil. Bantal nya itu tidak ubah seperti POCONG!!

"Macam syial.. Aku peluk Syiro ke, aku peluk pocong tadi!!" Jerit Syam sambil berlari ke rumah warden.

20 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

huhuhu~

nak sedapkan hati~

dia peluk Syiro tu~

eh, Megan Fox dalam Jennifer's Body baru syiok~

Shahrul Azry said...

jenifer's body banyak blue..feeqa tu bawah umur.. =P

nadirah_nor said...

uh tu megan fox x??
versi bantal peluk~

Paan said...

Baik den poluk Wazir. Panjang gak po?

cik intan (◡‿◡✿) said...

.weyh
.ape post psal antu ni? T__T

YobSumo said...

Shiro.

aku yakin.

zaman sekarang banyak criter fantasy.

memandangkan sham masih muda.

aku yakin shiro.

pasti.

Pais Chaos said...

LORD ZARA 札拉
ya sangat syok!! hehe

Shahrul Azry
macam shibai!

nadirah_nor
dia menyamar kot..hehe

Paan
baik poluk lampir!! kah kah kah

cik intan (◡‿◡✿)
hahah..citer seram la malam2 ni..hehe

YobSumo
ya..aku pun pasti!!

imHepPie said...

ciss..terbaca kul 3 pagi lak

arque said...

mungkin pocong versi megan fox.siapa tahu? ;P

Primadona69 said...

motif??
dah dua entry berturut2..
cite psl hantu jek?
:)

Cik_daya said...

wah.. seram...
selamat bantal peluk daya kaler pink... kalau putih.. seram...
Mana ada pocong kaler pink kan.. hihi

faqhrule said...

huh pengaruh muvie!

sharamli said...

antu memang suka kac0 lelaki lembut..ha3

FaMouS said...

kat mana berlaku ni?

Pais Chaos said...

imHepPie
hahah.. padan muka..hehe

arque
ya..saya bersetuju amat.

Primadona69
hehe.. baru la hantu!!

Cik_daya
ada pocong kaler pink. pocong persa strawberi..

faqhrule
pengaruh alkohol.

sharamli
jadi laki keras la lpas ni.

FaMouS
uitm kedah!

Kasut Pink said...

Lg beruntung kalau yg dipeluknye pocong betina... sejak 2 menjak ni asik cite psl antu je gi la tgk phobia 2.. superb hantunyer...

yoro okino said...

hahhaa
menakut kn
aku xmo ingt citer ko nie
shuuuu nyah ko dari pala aku
huhuhuh

Pais Chaos said...

Kasut Pink
alamak.. tak tgk lagi lar!!

yoro okino
tolong la ingat..lagi2 waktu malam..plsss!

Ruhil said...

sbenarnye pcong tu nk ckp pasal kain die tu.die nk ckp "gunalah pencuci FAB"

*tulis cepat2,kecut perut

Koyuki said...

gua syak ku peluk awek
kehkehkeh