Wednesday, November 11, 2009

Misi Terpadam

Perut rasa lapar. Terasa padah nya kalau satu hari tak makan. Sempat telan roti cokelat ngan air kotak Vico tengah hari tadi. Budak-budak tingkat atas terbongkang tidur. Tak student langsung tidur awal. Budak-budak pratikal kat bawah tengah asyik dengar lagu grindcore sambil layan awek Mespes. Ahh.. makan esok pagi je la.

Secara bijak nya aku layan blog kat tingkat atas sorang-sorang. Hati memang dah niat nak tulis entri baru. Otak plak tak pikir benda lain selain cerita hantu. Banyak gak koleksi cerita hantu yang aku pernah dengar dan alami. Aku tutup lampu. Baru ade feel.

Baru nak tulis tajuk, aku terdengar bunyi bayi menangis kat luar tingkap. Tak syak lagi, jiran sebelah punya bayi menangis. Aku sambung tulis. Bayi tadi tak berhenti menangis lagi. Kuat plak kali ni.

Aku turun tingkat bawah ajak budak-budak pratikal pergi makan. Makin lapar plak perut ni.

24 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.weyh
.jgn tulis ceta antu malam2 bole x??? T____T

zubair.. said...

haha..ape la ko...sume entri ko wt aku tegelak la....ye2 je la...adoiiiiii....

arque said...

oit pais.cite hantunya mana?? T.T

Shahrul Azry said...

bila nak ajak feeqa keluar makan?
kah3 =P

Cik_daya said...

ingat bayi sape laa yang nangis kan..
nak pi makan jugak laa
lapa

aku said...

hek eleh..
budak nangis pun lu dh lapar..
camane la sok2 lu dpt ank kembar..

Primadona69 said...

entry tingtong..
spt yg menulisnye jugak!!
:)

Kasut Pink said...

rendam megi sudah.

faqhrule said...

mana hantu? penipu betul pais ni

FaMouS said...

cite x abis lg dh pegi mkn....?

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

jgn lupe baca Bismillah tau bukan doa qunut~~

adesss~~

Paan said...

Balik bilo?

YobSumo said...

baby itu lapar juga, aku pasti.

Daffodil D said...

sialan. baru nak feel. haish

mirachantek said...

kau nih.....motive?

Cik Cookie said...

Jngn sebut psl mkn blh x?

qishie said...

ko perasan tak kat tingkap ko ada baby tengah panjat sambil pampers terburai?

LORD ZARA 札拉 said...

muahahha`

eh, kamu tahu siapa adam bakhtiar?

misz benida said...

jom.
aku nk kua g mkn roti cnai jap ag.
nk aku tlong tapaukan ke??

vidadarisakura said...

hantu tu lagi takut ko la weh.haha

mindbreaking said...

tkotnyer..meremang bulu kaki..wakakak

sharamli said...

laen kali je la wat entri erk..patut yg simpan dlm draft je ni...

.ella ainnadjla. said...

haaaa jommm g mkn...
lapar gak nih..=p

Ruhil said...

tibe2 rase lapar lak bace blog ni. :|