Wednesday, November 25, 2009

Kemeriahan Bahau, Negeri Sembilan

Tat kala ini, Bahau pekanraya bersejarah, di penuhi dengan orang ramai beraneka ragam. Al-maklum lah, zaman cuti sekolah dikombo dengan cuti budak U dah tiba. Dia punya ramai tak hingat. Ada kapel, ade ramai-ramai macam rombongan sekolah, ada yang buat jamuan, jumpa kawan lama, beli baju, cucuk duit, calen motor sape lagi laju, dan usha hanphone baru.

Syukur awek ramai. Kalau turun pekan pakai spek mata hitam dan baju 'SAYA SAYANG MAK SAYA' orait gak ni!

p/s - hoii persatuan Crusty Bahau, jom la balik, layan teh ais sama nasi lemak ayam rempah kat lorong!!

22 comments:

sharamli said...

nak pinjam tshirt tu b0leh?

LORD ZARA 札拉 said...

damn!
ko org bahau ke?
alahai~
ruginya tak singgah aritu~

Shahrul Azry said...

feeqa lu nak letak mana?

aku said...

pakai la spek empat segi biasa bingkai itam, rambut blah tepi, tshirt tu, slua atas pusat..
br nampak budak baik gitu..

qishie said...

ko pakai ape pun..aku takut dorg konfius ko ni budak tadika ke hape.
hehe

misz benida said...

btol kan niat anda..

Primadona69 said...

ishh..
mcm best jek..
port kat lorong tu...
hahahahahah

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

alamak~~!!!
aku dah lupe aku nak komen mende tadi~
tu r tenet cini slow lak
tapi hati aku kata aku cam sronok lak nak turun n9 tu
wahaaaaa~~
selamat ari raya qurban

missdiya84 said...

wuhh jeles..tak dapat same2 memeriahkan bahau..sebab kak nad ngah berpantang..waaaa :( nak jugekkk...

hans said...

orang bahau ke?
ekau nih
xkoba doket den awal2
haha
adess...
baju tu yg tuisan besar tu ke?
tension je aku tgok bebudak pakai
huhu

Daffodil D said...

nape x pakai "IM LONELY RANGER!"?? hahahah

YobSumo said...

haha. "SAYA TAK BERAPA SINGLE TAPI SAYA DESPERATE" ok gak :p

faqhrule said...

aku dah jumpa along pendek tadi dengan pidot keratong.
Persatuan Krasti Bahau akan bermesyuarat sabtu ini jam 4.30 di lorong biasa.

yang benar
setiausaha.

Cik Cookie said...

Bila nak wat rombongan Cik Kiah ke Bahau nih.

Pais Chaos said...

sharamli
mana ade la..kalau nak beli sendiri,,hahah

LORD ZARA 札拉
ha..kan dah rugi..tak dapat nak blnja cendol.

Shahrul Azry
cis!!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠
ya... memang seronok.. mari lah kesini!! hehe
aku
nak try la nnti!! haha

qishie
maksud nya mendalam tu..cis!!!

misz benida
ye la..da insaf!!

Primadona69
best!! awek ramai!

missdiya84
nanti saya nak jenguk akak la.. hahah..kak dapat laki ke pompuan??

hans
haah.. samo la kito..haha.. rasa cam nak penampar jo kan budak camgitu..haha

Daffodil D
susah la nnti orang ramai nak usha..hahah

YobSumo
bahaye..awek ramai nanti. sape nak tanggung!!

faqhrule
aku baru tau..lorong da tukar kat hotel kiara!! cis!

Cik Cookie
kasi rm8000.. sume package lengkap!!heheh

hans said...

hahaha
tahu xpo

missdiya84 said...

dapat baby boy...nanti ajak paan sekali huhu

FaDiLLaTheGreat said...

xpaisx ohhhoiiiiii!!!!!!!
aku ni..diLLa..aku link ko punya plak to mine ok.
ahaks..aku ade blog gak.baru buat..
pape, usha ar blog aku.

Daffodil D said...

ohoooooiiiii! update ah~

mohd khairie said...

ala pais ko kan dah penah pakai baju tu....

Seri said...

best gak kalo dpt gi

Ruhil said...

mcm mane dgn baju "saya suka mak awak"?