Thursday, August 6, 2009

Hari Ini Serupa Haram!!

Malam tadi aku tak tido malam sampai kul 5 pagi. Aku settle kan aku nye asignment. Tapi x pe, kuliah aku start petang. Jadi aku buat dengan rilex serilex nye sambil dengar mp3 lagu Micheal Jackson dan Aizat AF.

Petang tadi aku gi kelas. Start kul 5 petang. Tapi aku datang lewat skit dalam pukul 5 suku. Asignment semalaman aku buat tu aku bawa hati hati. Kang hilang benda tu, tak kene plak penangan ngan lecturer. Sampai sampai, aku usha bilik darjah. Pelik, tak de orang. Aku gi tandas ambil feel.

Aik.. aku jumpa member aku. Mamat macho dari Kelantan.

"mana kelas," tanya aku sopan

Rilex je dia jawab tanpa memikirkan mase depan ekonomi Malaysia..

"Nate lecturer malah buat kelah, dio da kelik,"

HHAiihh.. terus aku buat Ong Bak kat pintu tandas.. Padan muka pintu tandas tu. Kalau aku tau awal awal, baik aku pegi Plaza Alam Sentral cari jodoh!!!!

20 comments:

sharamli said...

mamat dari klantan mach0 ke?
ceit.......

Pais Mais said...

macho la macam rain bi..haha

Anonymous said...

amende mamat kelantan tu cakap?

Paan Ovrtd said...

Shakinah - mamat tu kirim salam. Dia kata dia ada buat catering sket2. Jemput la masuk.

Eh?

Rafeeqa Ruslan said...

mamat kelantan tu cakap,

"si Nathan tu bukan setakat lecturer, malah suka berkelah. radio dah click."

confirm!

Pais Mais said...

-shakinah ngan Feeqa Ruslan ©

"Nate lecturer malah buat kelah, dio da kelik,"

maksud nya

"lecturer malas buat kelas, dia da balik dah"

kang kuar bahasa bahau kang!! hahah

LuVidA^^ said...

jum g PAS!!!
:P

Pais Mais said...

-Dik An
jemput masuk..tambah lauk..

Pais Mais said...

-LuVidA^^
jom gi kita koroke..

LuVidA^^ said...

cakap nk cari jodoh..hahhaha
ida x penah r karok ngn laki..segan kottt

Pais Mais said...

huu.. cari jodoh tu motif kedua..haha

my-yum said...

kenapa kamu seperti ada isu dengan pintu tandas?? << bertanya dgn nada seorang shrink.. =p

Shahrul Tanaka said...

bahau?best ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

ate kome mau gi sana carik jodoh?

Pais Mais said...

-my-yum
haha.. pintu tandas pun da macam zaman jepun punya.. uitm ni tak nak tukar agak nye..

-Lionel Azry
bahau best la.. ade jaming baru..

-ZARA 札拉
cari jodoh utk jiran sbelah..haha

Anonymous said...

Ramai balak hot x kat plaza alam sentral tu? Klu ade nk join **smbil calit lipstik merah**

[z@ck] said...

"nate mu"
famous qoute di sini..

hahaha

Pais Mais said...

-[z@ck]
haha.. btul3!!
lagi satu..

"Gilo nate bruk ni!!"

haha

.ellnadj. said...

bakpo laaa lecturer wat lagu tu...=p

Pais Mais said...

-.ella eainnadja.
dio da bose ngaja budok dok skuloh. haha