Monday, August 24, 2009

Rintangan Dan Dugaan Ramadhan

Peristiwa bersejarah ni berlaku pada bulan puasa tahun lepas. Lebih kurang pukul 12 malam. Member rumah dah ajak sahur. Aku kata aku nak tido. Ape Cool sahur awal awal. Nanti tak sampai tengah hari dah rasa lapar. Aku terus tidor sambil layan mimpi dating ngan Stacy.

"WWHHUAAAHHH!!"aku menguap dengan seksi. Shit! tak sempat nak flying kiss kat Stacy. Malam sok je la.

Aku tengok jam. Sudah!. Melepas sahur aku. Dah pukul 8 pun. Nasib sebelum tidor sempat baca niat. Tapi dalam perut macam Slipknot tengah perform kat Stadium Merdeka.

Mata aku tertumpu kat sebungkus megi kari dalam beg member. Air mulut sama air hidung meleleh serentak. Huuhh!! Aku pergi tandas basuh muka pastu lepak lepak tengok tv. Budak lain tak bangun lagi.

Jiwa berceramuk pilu. Sejak aku terpandang megi sampai la aku tercongok depan tv, aku asyik tanya dalam hati....

"Patut kah aku pergi jerang air sekarang ni!!"

24 comments:

Unknown said...

memang patut! kang kene gastrik lg susah.. haha.. :P
tolong rebus 2 peket ye..

Mrs Nurul said...

aku rase ko patut! sila la weh!!!kalau heidi 2 packet..aku nak tumpang semangkuk dgn ko jer la..hahahaha

sharamli said...

dah tu?
pen0h ke x puasa ta0n lepas?

JIMMY ASMARA said...

eleh..macam x biasa buat mcm tu.


buat2 lupa puasa la.

hahahaah

WaNnY said...

ouho..tu laa..asek layan stacy..dah lepas sahur..hahaa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hahaha~

jerang air...

kang terbuka bula bungkus megi~

dila john said...

kalau kaw jerang air,
sahh..

memang ade setan terlepas...

TerubukMasin said...

lu jerang je la..
siapkn mknan lu..
mkn je..hahahaha

*gua nk ukur kejantanan lu..lu lwt blog gua..amik sesuatu..lu jwb la!!

mirachantek said...

ohooii, dugaan tu weyh

Pais Mais said...

Heidi Shafiq
bleh.. ko pergi jerang air tu!! haha

░♥si lampu neon♥░
mana cukup kongsi 2!! gi buat lain..haha

sharamli
kantoi bbrapa hari akibat termakan kucing!! hahaha

JIMMY ASMARA
buat2 lupa bayar hutang member pun asyik gak!!

WaNnY
AKU STACY YEAHH!!

ZARA 札拉
kalau terpaksa tak pe kan!!

dila john
haha..bese la..aku de bela sekor..

TerubukMasin
nnt gua lunas kan..bz skit di kala ini!!

mirachantek
ya..harus ku tempuhi dengan hati yang redha..

Shahrul Tanaka said...

macam setan..

green said...

tergoda ngan maggie..
x usah ler..

lain arr kalau tandoori chicken ke, masak lomak cili padi ke..ape ke..

Rafeeqa Ruslan said...

Masakkanlah untuk kengkawan sekali.

najwa hazirah halmi said...

megi >>> mkanan sahur pling besh biler duk hostel...lala~

imHepPie said...

abes da ganti lom neh posa taun lepas??muahaha..

tringin nk tgk ko mnguap gya sexy dowhh

qishie said...

dah reti berpuasa dah?

selamat berpuasa!

Pais Mais said...

Lionel Azry
ko la yang stan..

green
megi sedap di makan mudah di masak

Feeqa Ruslan ©
megi sebungkus mana cukup!!

najwa hazirah halmi
yeahh..viva da meggi

imHepPie
dah ganti semalam.. tgk macam mana stone cold buat stunner.. camtu la gaya aku menguap..

qishie
ya ... selamat hari raya

Kuwe said...

dah besar pjg masih mencurik curik.lu takat tak posa mkn meggi.waklu!lekat celah gigi pun malu weh.

Cik Cookie said...

bawak mengucap wehhh..

afzai.nizam@yahoo.com said...

salam ramadan salam berbuka salam kemerdekaan dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
posa kan suatu kewajipan patut ditunaikan.. suja tak suka tu ditentukan atas nawaitu niat seseorang tapi klu belum buat fikir dulu.. ko main jamming ke? ACAB aku suka lah group tu..

imHepPie said...

ko ltak telor skalik x??baru power

imHepPie said...

wei2..bila nak hapdet neh wuuu

-Encik Manis- said...
This comment has been removed by the author.
Pais Mais said...

Kuwe
bese la.. rumaja..haha

cookie devine
ye ye..da mengucap pun!!

afzai.nizam@yahoo.com
ya ya... dulu2 layan acab mase zmn sekolah.haha

imHepPie
ayam tak bertelur lagi la..hahah