Wednesday, August 12, 2009

Ape klas pergi kelas!!

Pagi tadi aku pegi kelas. Lambat lagi. Perkara bese. Lecturer dah paham keadaan student yang kene parking kenderaan jauh jauh. Pihak universiti memang tak sayang student langsung.

Masuk je kelas, aku tengok budak budak kelas bergelimpangan sana sini. Ada yang makan, ada yang tengah gayut, tengah mengorat mak cik cleaner. Aku trus je duduk kat belakang belakang.

Selang 5 minit ketua kelas sampai, bagi tau kelas pagi ngan petang ni batal. PUKK!!.. Aku hempas meja tanda protes. Sume senyap.

"Bila nak pandai ni, asyik batal kelas je!!," aku jerit macam orang kene sawan.

Wal hal dalam hati dah pasang niat nak dating ngan Stacy AF. Aku blah dari kelas sambil senyum tak ikhlas kat ketua kelas. Budak budak lain pun balik folow belakang aku.

AYUH KAWAN!! KITA PARTY!! - kami jerit ramai ramai kat luar kelas.


Keadaan kelas mase diploma dulu. Pembelajaran yang santai di sertai dengan lecturer CUTE!!


Nota:Puas aku call no maxis stacy, asyik off je.. sape sape ade no celcom dia? send kat aku cepat.

29 comments:

mirachantek said...

heh jeritan kau tu ikhlas ke tak? aku tau la sebenanyer ko tak ikhlas sgt kn..kan..kan.. sje je bengangg sbb pnt dtg jao2. haha mcm takbese...

TerubukMasin said...

kehkehkeh..lu senang ati tkde cls ekk..

**stacy bru cntc gua smlm..dia pki numb. digi la bro..tu la satu2nye numb dia..kahkahkah..

Pais Mais said...

mirachantek
aku da pasang niat nak belajar pagi tadi.. lecturer malas..

TerubukMasin
patut pun aku contact tak dapat2..cis!!

MuMMy 2 Haqq said...

no stacy 999..ehehehe..kemaruk stacy kah?

Cik Cookie said...

Ko suka berangan.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hahaha~

asik batal je kalau tak ganti takpe~

ni ganti berderet2~

qishie said...

stacy AF kunun..
mas AF suda!

hahaha

TerubukMasin said...

bro..gua cdgkn lu buka ruangan utk kmi sembang..gua pon nk nantikn kemunculan stacy..hahaha..

TerubukMasin said...

bro..gua cdgkn lu buka ruangan utk kmi sembang..gua pon nk nantikn kemunculan stacy..hahaha..

yoro okino said...

huhu...
nak no stacy ker?
stacy pernah cal aku kasi kejutan..serius

Pais Mais said...

MuMMy 2 Haqq
tipu..999 tu no rumah mayat..hah

cookie devine
haha..sekali sekala.. x bleh ke..

ZARA 札拉
lecturer macm malas je nak buat kelas ganti..

Pais Mais said...

qishie
nak stacy gak.!!! x kira..

TerubukMasin
dalam usaha tu..kene bincang ngn PDRM sok..

yoro okino
btul ke.. kasi la kat aku..jgn kedkut!! heh

Shahrul Tanaka said...

nape la dengan budak bahau sorang ni..gua rasa nak lempang ja!

Kuwe said...

pehh kelas cancel byk bunyi aja. itu rezeki jgn ditolak.cait.

itu membe yg ngorat makcik cleaner?mesti cun makcik tu.

Pais Mais said...

Lionel Azry
wei.. lu penah sedut air kentut tak.. nak rasa?

Kuwe
haha.. makcik cleaner hot da!!

Anonymous said...

no tepon stacy yg jual tapai kat pasor ade le.. kamu nk ke?

Pais Mais said...

Kasut Pink
tu pun ok!! haha

.ellnadj. said...

jeritan tunjuk konon2 xpuas ati jek tu...
padahal syorgaaa..

sukesuki jek lect cancel kelas last minit...
samer jek mcm sini...

Pais Mais said...

.ella ainnadjla.
tu la pasal.. klau dah bnyk sgt kes cam ni.. kita bikin union..haha

yoro okino said...

xleh kasi ler..huhu
sebab dier call guna no member aku..huhu..konon nyer nak suprise kan aku laa..huhuh

Paan Ovrtd said...

Memalukan Bahau.

Pais Mais said...

yoro okino
ahh ko macam nak rampas dia dari aku je.. langkah mayat aku dlu..huh

Paan Tanpa Adik
dari Bahau ke liverpool..

Tikah said...

haha. sempat lagi tgkap gambr lecturer tuu. ;D

Precious said...

Yang baju kuning tu lecturer ko? Patut ler ko rajin gi kelas.
Eh, kertas yg haku salin phone no Stacey tu ilang dipatuk dek ular ... Sori eh ... Ari tu niat memang nak bagi ko ...

Pais Mais said...

Tikah
lecturer cun sepanjang zaman!! mesti kene ambik gambar!! haha

Precious
haa. cun x lecturer aku..
ko de bela ular ke?? cis kamu bikin panas ja!!

sharamli said...

n0 f0n aku xm0?

Mrs Nurul said...

takde clas balik tdo la weyy

Rafeeqa Ruslan said...

Jadi budak sekolah jugak yang lazat :)

Pais Mais said...

sharamli
selagi x dpat no topon stacy..jgn harap aku nak cal sesape!!hahah

░♥si lampu neon♥░
yeahh.. balik dan tido!!

Feeqa Ruslan ©
x mau.. pakai baju sekolah.. x best!! hahaha