Tuesday, August 4, 2009

Pintu Baru Punya Kisah

Masa : Isnin pagi
Lokasi : Rumah sewa aku

Pagi pagi lagi, 3 orang pekerja asing datang rumah ni sambil hisap Suria. Santai giler kerja. Tugas diorang ialah menukar pintu tandas rumah sewa ni yang dah hampir hampir nak masuk muzium negeri. 2 pintu tandas dorang kena tukar. Satu tandas bawah satu tandas atas.

Dorang bertukang punya la bising. Kalau jet tentera Amerika parking depan rumah pun blom tentu aku bleh perasaan. Tapi tak pe. Pintu tandas baru punya pasal. Aku sabar je.

Program untuk ke kelas hari tu aku terpaksa batal kan. Sebab aku x leh nak mandi. Brader breder tu tekun buat kerja tanpa rehat. Aku sempat berus gigi ngan basuh muka je kat singki dapur. Tak kan nak gi kelas cam gitu. Tak hapak plak badan aku kat dalam kelas. Salah aku plak nanti kalau ada budak kelas yang kene histeria tiba tiba. Jadi keputusan aku untuk tidak hadir ke kuliah adalah keputusan yang amat drastis dan diperakui kerajaan negeri.

Budak budak lain dah mandi awal. Tinggal aku ngan 3 orang member serumah je yang tak sempat mandi sebab bagun lambat. Jep, member aku, sakit perut pagi tu terpaksa pegi Shell berdekatan untuk lunas kan hajat. Nasib baik perut aku sihat pagi tu.

Brader brader tu buat kerja sampai kul 3 petang kot. Tapi pintu x siap lagi. Dorang terpaksa pecah kan skit dinding tepi sebab pintu baru besar skit dari yang lama. Misi dorang kene selesai kan hari esok. Lepas dorang balik, boleh la aku mandi dengan selesa nya. Tapi pintu tak de. Terpaksa hadang ngan pintu lama. Pintu lama kecik skit. Sudah pasti ada rongga rongga terbuka yang mana sesape melintas depan tu akan mendapat rezeki untuk melihat benda haram. Aku harap sangat pintu tu cepat cepat siap.


kelihatan brader tu sedang kusyuk buat kerja


Malam nye plak, dan dan je penyidai rumah penuh ngan boxer basah. Dah macam pasar raya buat promosi raya jual pakaian dalam murah. Biasa nya hari minggu je bleh nampak kain kain tersidai. Malam ni kalau geng geng tv 1 datang nak buat liputan 'Hari Ini Dalam Sejarah' pun aku x kesah.

21 comments:

LuVidA^^ said...

cepat2 la siap pintu baru tu...sensored r..allalla...
ee,,,,boxer basah..yekkkk :P

Pais Chaos said...

boxer basah..baru la remaja..

dila john said...

bg alamat skg, sy nak wat dokumentari.

uhh.. igt spender basah jerk, boxer basah pown ade.

Pais Chaos said...

zaman remaja skang pakai boxer je..hahaha

DIK AN said...

Zoo.

Lionel Azry said...

zoo bahau!

sharamli said...

dah tua2 p0n nak mandi pakai b0xer..b0gel suda......

DIK AN said...

Sekurang2nya ada jugak la Zoo. Klang ada apa?

dila john said...

xtau pown bahau de zoo.

tpu eh?
sy kt mantin.

hekk..

dila john said...

jab.
xsexy ah remaja lelaki skg pkai boxer jerk..

DIK AN said...

Pakai boxer lambang maskulin. Yezza!

Lionel Azry said...

bogel baru true maskulin!
yeargh!
mari berbogel untuk keamanan bahau!

DIK AN said...

Bahau mmg dah aman. Nuu, klang nuu gi amankan. Pekida banyak.

Lionel Azry said...

pekida rasis la..
rasiskan bagus!

Kasut Pink said...

Ade ape ngan boxer @ ade ape dlm boxer? Erkk...

Pais Chaos said...

-Lionel Azry ngn DIK AN
bnyak la anda punya punkkida.. x rock langsung.

-dila john
pakai g string la baru seksi..haha

-sharamli
kang bogel kene rakam 3gp plak..haha

-Kasut Pink
dalam boxer ade tut tut...ofline..

ZARA 札拉 said...

hahaha~

kalau skodeng laju2, mesti dapat tangkap aksi gulingan nih~

hahha~

oh, aku tak nak sakit mata~

hahaha~

Pais Chaos said...

simpan mata utk hari tua..

.ainnadjla. said...

ganaz betoi smpai pintu rosak..
isk..isk...

dila john said...

ok.. sy suka yg sexy itu.

Pais Chaos said...

-.ainnadjla.
haha.. pintu tempat budak2 stress lepas kan geram!!

-dila john
yeahh..laki sexy itu adalah menawan.