Sunday, October 18, 2009

Hari Keramat dan Kaparat

Esok 20 haribulan 10, 2009. Excident tu akan berlaku. Betul kata peramal masa depan tu. Mula mula aku tak percaya. Setelah bukti bersurat sampai ke rumah, baru lah aku terkedu di sudut pintu. Ahhh.. pedulikan. Kita mesti teruskan hidup.

Rasa macam nak SMS David Coperfiled suruh ajar macam mana nak buat badan terbelah dua. Boleh lah aku gi Konvo ngan MUET esok.

Cisss.. kredit phone plak habis!!

21 comments:

misz benida said...

kciannye ko wei..
konvo,ciptaan knangan trhebat..
muet..xde muet pyh la nk smbg stdy..
gud lark.

Cik_daya said...

g laa top up..
kang kiter SMS yer..
hehehe

cookie devine said...

MUET amik thn depan

Lionel Azry said...

tak yah g mane..dok umah update blog!

.ella ainnadjla. said...

i vote untuk pergi konvo...=D

DaliaLiyana said...

bape no tipun?? meh akak tulun top up kan??
hehehe...

faqhrule said...

pundek..lu memang manjang xde kredit je..

Primadona69 said...

ala..
g aje MUET tu...
tak mati pun..
klu x tak g konvo..
Primadona69 ok jer smpi skrg ni...
wlpn dia tak g konvo dulu...
hahhahaha

Feeqa Ruslan said...

Buat solat istikharah!

imHepPie said...

meh aku gi ganti ko muet...aku buleh la ckp arab sket2

Pais Chaos said...

misz benida
tanpa muet kita tak leh tgk skill bahasa ingeris kita..btul tak?

Cik_daya
kasi no phone u dulu!!

cookie devine
yeahhh... stuju bebangat..

Lionel Azry
cis.. ajar gua benda bukan2..

.ella ainnadjla.
yeahhh.. stuju lagi!!!

DaliaLiyana
nak top up ribu ribu bleh?? maxis ye!!

faqhrule
maxis ke celcom mahal.. dapat buat call ngn scha pun kejap je.. pastu habis..

Primadona69
dah terlambat..ishk ishk..

Feeqa Ruslan
belum mandi wajib lagi!!

imHepPie
cantek.. speaking arab kasi loghat utara punya. baru markah lebih.

arque said...

asal diorg tak gabung Konvo dgn MUET? huahuahua

Paan said...

Ghugi kau...soalan macam pundek sonang! Awek lawa2!

Pais Chaos said...

arque
tak bleh.. dorang bukan muhrim!!

Paan
dapek usha 2 3 orang tak?? kasi sorang buek bini!!

Nabil Fizri said...

dok umah!

misz benida said...

cmne ngan muet ko??
apsal ko bru ambik muet??

Pais Chaos said...

Nabil Fizri
yaa.. jawapan yang bernas.

Pais Chaos said...

misz benida
dulu aku tak sempat nak amik masa diploma.. bz buat show kat jepun..hahaha

kc kassim said...

benci plak haku nengok si m.daud kilau kat page ko nie. mcm gatal merenyam je dia pandang aku.

misz benida said...

yela tu..
aku tgok ko duk ngorat2 jek..
haha
pewwwit..NAK SIGNNNNNNNNN

chipsmore said...

pegi la topap..hehe..

btw, i link u k ;)